Libero med nye designbleier

Designbleier? Utstyrshysteriet begynner tidligere og tidligere.

Publisert
Sist oppdatert

Siste skrik på små barnerumper er designbleier.

Bleieprodusenten Libero følger opp fjorårets salgssuksess og lanserer sin andre kolleksjon designbleier, skriver firmaet i en pressemelding.

Glitteralarm! Se det ville babyutstyret

Og det er vel liten tvil om hvem som er målgruppen:

– Mange småbarnsforeldre er opptatt av mote og design. De liker å kle opp ungene sine og synes det er et pluss at bleiene er stilige og trendy, sier jordmor Mette Thoresen i SCA Libero.

– Mange synes det er godt med litt variasjon og humor i noe så dagligdags som bleieskift. Vi bruker verken flere eller færre bleier av den grunn.

Hundegalskap: Design for firbente

Retrobleie

Årets uvalgte bleiedesigner er Karolina Kling, en ung svensk klesdesigner. Hun har kreert seks ulike mønster, inspirert av sin egen samling av småting, plastfigurer og japanske leker.

Produsenten håper det kan bringe litt humor til stellebordet, noe småbarnsforeldre vel kan trenge: I snitt skifter foreldre nesten 2.000 bleier i året per bleiebarn.

Designbleiene kommer i begrenset opplag, koster det samme som andre Libero-bleier og vil være i butikkene i noen uker fremover.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer