- I utviklingen av vår bredbåndstelefoni-løsning har vi lagt vekt på at produktet skal være særdeles konkurransedyktig på pris. Tjenesten skal også være så sikker, så enkel og så kvalitetsmessig god som denne teknologien i dag tillater. Det er jeg veldig trygg på at vi har klart, sier direktør for Divisjon Privatmarked i Telenor, Berit Kjøll. Telenor har gjort et grundig forarbeid foran lansering, og har spurt kundene hva de ser etter i et bredbåndstelefoniprodukt. Det er primært fire elementer som peker seg ut i tilbakemeldingene; kvalitet, abonnementspris, enkelhet og sikkerhet. Dette er hensyntatt i produktet, der hovedelementene er som skissert under:Abonnementspris 49,- pr. mnd Samtalepris til fast Norge 0,15 (ingen forskjell dag og kveld) Til mobilnett, til utland og startpris Som dagens basis-abonnement på tradisjonell hjemmetelefon Trafikk mellom Telenors bredbåndstelefoni-kunder 0,- Etablering og portering (ta med gammelt telefonnummer) 0,- Telefonadapter (499,- + porto 70,-) 569,- Oppkoblingshjelp 399,- (kunden helt i mål til halv pris) I første omgang tilbys Telenors bredbåndstelefoni-produkt kun til egne Online ADSL-kunder.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger