Nå får Adrian to PCer!

Elprice er svært ydmyke.

Det ordnet seg for Adrian til slutt, men må pressen blandes inn for at kundene skal få den servicen de har krav på? Foto: Privat
Det ordnet seg for Adrian til slutt, men må pressen blandes inn for at kundene skal få den servicen de har krav på? Foto: Privat Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Etter at han leverte PCen sin til Elprice i Haugesund for femte gang forrige uke, ville Adrian (15) heve kjøpet. Det ville derimot ikke Elprice. Han fikk heller ikke utlåns-PC, slik han hadde krav på.

- Dette er på trynet. Stort sett alle i klassen bruker PC til skolearbeid, og jeg sliter akkurat nå, fordi vi har en stor fremføring neste fredag, uttalte Adrian til DinSide på torsdag.

Noen av problemene kom også av at Elprice ikke fører logg for reparasjoner som blir foretatt i butikken av personalet. Daglig leder uttalte da at Adrian ikke hadde rett på å heve kjøpet, fordi Adrian ikke kunne bevise at han hadde vært innom fem ganger.

Daglig leder uttalte i samme vending "Han snakker med kløyd tunge, slik som kunder ofte gjør." Det skapte leserreaksjoner.

Les hele saken her

Fått tilbud fra bransjen

Samme dag som saken ble publisert på DinSide, fikk Adrian et tilbud fra Elprice sitt hovedkontor: Enten kunne han få en ny valgfri PC fra Acer, eller så kunne han få pengene tilbake. Og enda bedre: Uansett hvilket av alternativene han valger, så skal han få med en Acer Ultra Portabel PC, som plaster på såret.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer