- Telenor har begynt å belaste kundene sine for viderekobling uten å gi kundene beskjed om dette, sier Lene Andersen til DinSide.
Telenor har tilbudt gratis oppringing til Mobilsvar for sine kunder, men fra og med 1. mars var det slutt på dette. Lene er oppgitt over at dette har skjedd uten at hun har fått noen som helst beskjed fra Telenor. - Jeg mener dette er frekt gjort av Telenor, det er nå gått over 14 dager siden de innførte dette, sier Lene, som sier hun fikk ulike svar de gangene hun ringte kundeservice.
- Hun jeg snakket med andre gang jeg ringte, sa at det ikke var sendt ut informasjon om dette, og jeg fikk kompensasjon i form av gratis sms, men hva med alle andre som er berørt av dette? spør Lene.Se opp for 1-kronesbløffene - ofte det dyreste alternativet!
Ikke lenger gratis
Tjenesten Mobilsvar fra Telenor har tidligere vært gratis å ringe, med en fast månedspris, men nå skrur Telenor på takstameteret for nesten alle abonnementene sine.
- Det stemmer at Telenor nå innfører opptarts- og minuttgebyr for å ringe egen mobilsvarer, sier informasjonssjef Anders Krokan i Telenor.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger