Begge filmene ble bestilt samtidig, og ordrebekreftelse på bestillingen kom umiddelbart på e-post. Men etter 5 dager lå det kun en film i postkassen. Siden vi av tidligere erfaring vet at Play pleier å dele filmene i to pakker, antagelig for å omgå den norske 200 kroners-grensen, tenkte vi ikke noe særlig på det. En drøy uke senere var imidlertid tålmodigheten brukt opp, og vi purret til Plays kundeservice.
Svaret kom dagen etter:
Dear Customer, Thank you for your email. We are sorry to hear that you have not yet received your order for Underworld (2 Discs). As it has been 14 days since we posted this to you we will now have to consider it lost in the post. We will replace this for you immediately - however if this is not a suitable option we will be happy to refund you. Please contact us at info@play.com with your preferred outcome including which title you are referring to so that we can resolve this issue for you. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and valued custom.
Kind regards, Email Support Team Play
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger