Play.com: Ny film – kostnadsfritt

På grunn av de lave prisene hos Play.com bestilte vi som som vanlig to DVD-filmer. Totalprisen for begge – levert på døra ble cirka 175 norske kroner. Men for første gang kom det bare en film.

Publisert
Sist oppdatert

Begge filmene ble bestilt samtidig, og ordrebekreftelse på bestillingen kom umiddelbart på e-post. Men etter 5 dager lå det kun en film i postkassen. Siden vi av tidligere erfaring vet at Play pleier å dele filmene i to pakker, antagelig for å omgå den norske 200 kroners-grensen, tenkte vi ikke noe særlig på det. En drøy uke senere var imidlertid tålmodigheten brukt opp, og vi purret til Plays kundeservice.

Svaret kom dagen etter:

Dear Customer, Thank you for your email. We are sorry to hear that you have not yet received your order for Underworld (2 Discs). As it has been 14 days since we posted this to you we will now have to consider it lost in the post. We will replace this for you immediately - however if this is not a suitable option we will be happy to refund you. Please contact us at info@play.com with your preferred outcome including which title you are referring to so that we can resolve this issue for you. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and valued custom.

Kind regards, Email Support Team Play

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer