Selskapene vi elsker

... og hater. Se listene.

Publisert
Sist oppdatert

Flytoget har Norges mest fornøyde kunder, og vinner Kundetilfredshetsprisen 2008. Det viser ferske resultater fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.

Flytoget AS scoret 83,8 av maksimalt 100 oppnåelige kundetilfredshetspoeng. Det er det beste resultatet noensinne i Norsk Kundebarometers årlige målinger av kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere gjennom mer enn 10 år.

- Flytoget gjør det enkelt for sine kunder, de er serviceminded og togene går stort sett når de skal. Jeg er imponert over kulturen i selskapet og det oser kvalitet i alle ledd i organisasjonen, sier prosjektleder Pål Rasmus Silseth i Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.

Her er de ti selskapene vi liker aller best:

1. Flytoget (83,8 poeng)

2. Skoda (82,2 poeng)

3. Toyota (81,7 poeng)

4. Vinmonopolet (81,5 poeng)

5. Apotek 1 (81,1 poeng)

6. Audi (80,8 poeng)

7. Alliance apotek (80,5 poeng)

8. SkandiaBanken (80,5 poeng)

9. BMW (80,1 poeng)

10. TIMEkspressen (80,1 poeng)

Og disse liker vi dårligst:

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer