Flytoget har Norges mest fornøyde kunder, og vinner Kundetilfredshetsprisen 2008. Det viser ferske resultater fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.
Flytoget AS scoret 83,8 av maksimalt 100 oppnåelige kundetilfredshetspoeng. Det er det beste resultatet noensinne i Norsk Kundebarometers årlige målinger av kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere gjennom mer enn 10 år.
- Flytoget gjør det enkelt for sine kunder, de er serviceminded og togene går stort sett når de skal. Jeg er imponert over kulturen i selskapet og det oser kvalitet i alle ledd i organisasjonen, sier prosjektleder Pål Rasmus Silseth i Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.
Her er de ti selskapene vi liker aller best:
1. Flytoget (83,8 poeng)
2. Skoda (82,2 poeng)
3. Toyota (81,7 poeng)
4. Vinmonopolet (81,5 poeng)
5. Apotek 1 (81,1 poeng)
6. Audi (80,8 poeng)
7. Alliance apotek (80,5 poeng)
8. SkandiaBanken (80,5 poeng)
9. BMW (80,1 poeng)
10. TIMEkspressen (80,1 poeng)
Og disse liker vi dårligst:
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger