DinSide rettet nylig oppmerksomheten mot misfornøyde medlemmer av SATS-kjeden. Mange følte at de ble "bundet" til kjeden på en måte de ikke hadde tenkt seg. I leserbrev til DinSide påpeker flere at enkelte sentre ikke opplyser om andre typer medlemsskap enn minimum ettårskontrakter.
SATS opplyser nå til DinSide at selskapet arbeider med et omfattende program for å bedre både informasjon og service overfor eksisterende og nye medlemmer - uavhengig av artikkelen i DinSide. Prosjektleder Eirin Sturhaug Bolle forteller at det har vært et problem å sikre enhetlig drift i en bedrift som har ekspandert så kraftig som SATS har gjort.
3496 TARGET="_top">Sjekk selv dine rettigheter som SATS-medlem her!
Landets største trimsenter-kjede med over 110 000 medlemmer vil nå sikre at alle får den service og ikke minst informasjon om rettigheter som hittil synes å ha vært mangelfull. Et eksternt selskap har fått oppgaven med å saumfare organisasjonen både sentralt og lokalt ved det enkelte senter.
En sentral målsetting er å sørge for at alle medlemmer får nøyaktig og riktig informasjon både før, under og ved eventuell avslutning av medlemsskapet.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger