Er du en trofast forbruker? Beklager, men da er du en av dem som betaler mest for dine varer og tjenester.
Vår påstand er at du vil få like god service i banken eller hos mobiloperatøren, uavhengig av om du er en gammel eller ny kunde. Det eneste som avgjør om du får et godt forhold til den forbindelsen du velger, er faktisk om du er flink til å betale dine regninger i tide.
- Det er for vanskelig å finne det beste tilbudet
Er en unnskyldning vi ofte hører, og dessverre er det et faktum at mange selskaper bevisst har komplisert sin egen prisstruktur for å forvirre kundene.
Løsningen er imidlertid snublende nær. Vi i DinSide gjør nemlig prissammenligningen for deg.
Med vår Hurtigdiagnose er det latterlig enkelt å sammenligne prisene, og du får også full oversikt over hvor mye penger du faktisk vil spare.
For om du ikke synes det er fristende nok å spare 500 kroner på å bytte strømleverandør, kan vi love deg at tallene blir radikalt forskjellige dersom du også har mobiltelefon og boliglån.
Spar 9.000 kroner
Med vårt forbruksbruksmønster sparer vi nesten 9.000 kroner i året. Det tilsvarer faktisk en uke i syden for to personer, og er kanskje det motivet du trenger for å bli en aktiv forbruker.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger