Etter konkursen i G-sport og Intersport (Gresvig-gruppen) er det noen spørsmål som har meldt seg - som om man fremdeles kan bruke gavekort og tilgodelapper.
Vi har også fått henvendelser fra lesere som lurer på hva som skjer med ting de har kjøpt på nett fra den konkursrammede kjeden.
- Hva gjør jeg?
Fredrik kontaktet Dinside og fortalte at han hadde bestilt varer på Gsport.no, som han venter på skal bli levert. Tirsdag oppdaget han at i PostNords app at forsendelsene var blitt stoppet.
- Jeg kontaktet kundeservice og de forteller at det antakeligvis har med konkursen å gjøre, og henviser meg til Gsport. De fortalte videre at jeg ikke har lov til å hente ut varer selv fra deres lager. Jeg har en faktura til forfall på disse varene som forfaller neste uke. Jeg har jo ikke lyst å betale denne dersom jeg ikke får varene, skrev Fredrik til Dinside, og lurte på hva han skulle gjøre.
- Starter leveranser som normalt
Dinside var tirsdag ettermiddag og kveld i kontakt med pressetalsmann for Gresvig-gruppen, Are Slettan, som først kunne fortelle at boet jobbet med å finne en løsning med PostNord.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger