Sunn mat: Jon Erland

Jeg spiser fremdeles mer enn de andre krampeslankerne, men forsøker å følge vanlige kostholdsråd.Spørsmål? Send meg en mail!

Sunn mat: Jon Erland
Publisert
Sist oppdatert

Har vært for dårlig til å spise frukt og grønnsaker, og skal prøve å bedre dette. Har også begynt å mosjonere litt. Ingen aerobictimer riktignok, men mer å holde seg i vanlig fysisk bevegelse.

Nedenfor følger min uke hittil: Mandag:Frokost: 1 brødskive med ost, agurk og tomat. Ett eple. Cappuchino.Lunch: 2 brødskiver, m/hhv eggerøre og skinke. 1 glass juice. Middag: Potetsuppe m/salt svinekjøtt. Moste poteter, kålrabi og gulrøtter. Kjøttbiter brunet uten fett og hatt i etterpå. Spisskumen ga det hele en indisk tendens. Underlig, men velsmakende. Kvelds: Rester av suppen. Nattmat: To brødskiver. En med jarlsberg, en med salami. Vann. Kommentar: Rotsuppen var kanskje ingen suksess. Selv om den var velsmakende, stillet den ikke sulten og det murret i magen hele kvelden.

Jeg innser at jeg har vært en stor mellomspiser. De faste måltidene er nå mindre kaloririke enn det jeg spiste tidligere, men ikke så veldig mye. Forskjellen ligger først og fremst i at jeg nå ikke spiser digg og ting og tang om kvelden.

Tirsdag: Frokost: 1 brødskive med ost, agurk og tomat. Ett eple. Lunch: 2 rundstykker m/hhv omelett og laks/eggerøre. Møtemat MED smør. Middag: Tomatsuppe m/ett hardkokt egg. To brødskiver uten noenting til. Ultralett youghourt til dessert. Kveldsmat: 1 skalk kålrabi. To loffskiver m ost og agurk.Kommentar: Gikk skitur på en drøy time. Den var ikke lang, men trøsten er at jeg forbruker fire ganger så mange kalorier per kilometer som Bente Skari: Jeg er dobbelt så tung og har bare halvparten så effektiv teknikk.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer