Første desember i fjor bestilte Thomas Strzelecki en klokke fra Voga.com, som selger billigere kopier av kostbare designermøbler.
- Det skulle være en gave til kona. Jeg var naiv nok til å tro at jeg kanskje fikk den til jul, sier Strzelecki til Dinside.
Men han fikk den overhodet ikke til jul. Selv etter tolv uker, som Voga.com sa var det lengste det kunne ta, var ikke klokka på plass. I begynnelsen av mars sendte han derfor den britiske nettbutikken en e-post.
- Det tok en uke før de svarte, om at estimert leveringstid var satt til tidlig juni, forteller Strzelecki.
Dinside har i over en uke kontaktet Voga gjentatte ganger på telefon og e-post, både hos pressekontakt og kundekontakt. Vi har ikke lykkes i å få noe svar.
LES OGSÅ: Voga.com – ulovlig å produsere, lovlig å importere
Nektet å heve kjøpet
Dinside får bekreftet fra flere hold at Thomas Strzelecki er langt fra alene om å slite med Voga.com. Nærmest alle de siste innleggene på deres norske Facebook-side får kommentarer fra en rekke misfornøyde, norske kunder. Én av dem heter Mathilde Sandin Haugan.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger