Apollo

Rotete, rotete, rotete er inntrykket vi sitter igjen med etter å ha testet Apollos bestillingstjeneste.

Publisert
Sist oppdatert

Du kan velge "alle" eller lete deg fram til nøyaktig destinasjon i en rullegardinmeny. Men skal du søke på destinasjon, så vær forberedt på å lete deg gjennom en usigelig lang og uoversiktlig liste. Det hadde også vært formålstjenlig med inndeling i land eller område - slik at man kunne søke på eksempelvis "Kanariøyene" eller "Greske øyer".

Antall trinn:Går du gjennom hele bestillingsprosessen, må du gjennom syv trinn, men regn med noen ekstra klikk for å finne riktig destinasjon. Vi valgte "Gran Canaria" ved første veipunkt, men fikk da beskjed om at Gran Canaria ikke fantes i kombinasjon med avreiseflyplassen vår, og at vi måtte velge igjen - og i rullegardinen som kom opp med mulige steder, fant vi ikke færre enn seks steder på Gran Canaria ... Besynderlig trekk.

Pris:Prisen kommer opp i trinn tre, i en liste med flere mulige hoteller på det stedet du har valgt.

Detaljer om reisen og spesifisert regning kommer opp i trinn fire, dette er en ganske uoversiktelig side med reisendeinformasjon, hvor man også kan bestille eller avbestille tjenester som automatisk kommer opp i reiseskjemaet, som avbestillingsforsikring, reiseforsinkring, internettrabatt, mat på flyet og transfer.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.