Billigfly gir billigservice

Ryanair får mye velfortjent skryt for sitt lavpriskonsept, men ikke alt selskapet gjør er gull verdt. Det kan blant andre vår leser fortelle.

Publisert
Sist oppdatert

Ryanair er et flyselskap som utløser sterke følelser og store ord. De er det mest lønnsomme av lavprisselskapene, og regnes som et av de mest verdifulle flyselskapene i verden. Mange passasjerer er fornøyde med produktet - lave priser og populære reisemål er tiltrekkende for de fleste av oss. Men Ryanair får også mye velfortjent pepper på grunn av sine markedsføringsmetoder, reisevilkår og service. Og kritikken kommer både fra oss i pressen, fra forbrukermyndigheter og fra mindre glade passasjerer.

Laila Bæk, en av DinSides lesere, har reist mye med Ryanair mellom Torp og Stansted (London), og forteller om sine mindre fornøyelige opplevelser med lavprisgiganten.

Les mer lenger ned på siden.

Prinsipp

- Vi har venner i London, og har reist dit med Ryanair to-tre ganger i året siden de kom til Torp. Både av prinsipp for å støtte de som presser prisene, og av latskap siden vi bor nært Torp.

Bæk skryter av at det er lett å finne billige billetter hos Ryanair, at de har fått nye, fine fly, og at Torp er en lettvint flyplass å reise fra. Men der slutter godordene. En reise med Ryanair er nemlig ikke nødvendigvis som alle andre flyreiser:

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer