Det er ikke alltid at ferien blir helt som du hadde tenkt deg, selv om du reiser med rutinerte reiseselskap, flyselskap eller arrangører. Noen ganger kan det være årsaker som ligger utenfor din eller reisearrangørens kontroll. Andre ganger kan det gjøres noe med problemene. Men da er det én viktig ting som gjelder.
Og vi kommer snart tilbake til akkurat dette punktet.
Ferieturen som gikk skeis
For dette er en slik reise, der flere ting gikk galt. Og de to reisende var misfornøyd med det de opplevde. De klagde til reisearrangøren, men var misfornøyd med erstatningen de ble tilbudt. Dermed havnet saken i pakkereisenemnda.
Saken er tidligere omtalt av Flysmart. 24
De to venninnene som reiste til Rhodos i juni var misfornøyd med det meste på turen som kostet dem 14 830 kroner.
De var misfornøyde med:
- reisemålets transport til / fra flyplassen
- hotellstandarden generelt
- manglende rengjøring
- hotellets Internett
Sovnet
Det startet allerede ved ankomsten klokka 03.30 om natta, og den forhåndsbestilte og -betalte sjåføren ikke dukket opp.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger