Da Dinside prøvde forskjellige typer overnatting på Gran Canaria, var det All inclusive-varianten som kom dårligst ut. Maten som var inkludert i hotelloppholdet, hadde mye av skylda, den var stort sett beige og smakløs.
Og nettopp det faktum at Maten er inkludert i totalprisen, vil gjerne være hovedårsaken til at man velger nettopp All inclusive. Så hva gjør man hvis den ikke lever opp til forventningene? Se også hvordan det gikk da vi testet restauranttilbudet på nordmenns Gran Canaria.
Sjekk tilbudet før du bestiller reise
Vi har spurt reiseselskapene Ving og Tui (tidligere Star Tour) om hva de anbefaler kunder som er misfornøyde med maten under oppholdet på all inclusive, å gjøre.
Første råd er å sjekke hva du kan forvente før du reiser.
Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TUI understreker at All inclusive-tilbudet kan variere fra hotell til hotell. Dermed er det ekstra viktig å gjøre seg kjent med tilbudet før du bestiller, lese om det hotellet og tilbudet det enkelte hotellet har.
Har man vært på All inclusive én gang, påvirker det gjerne forventningene for neste opplevelse, tror hun.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger