Du klager på HVA?

- Toalettpapiret var ikke brettet. Hoteller får høre mye rart når folk klager.

Publisert
Sist oppdatert

Det er ingenting galt med å klage når det er noe ved hotellet som ikke er som forventet. Men, det finnes grenser for dumme ting å klage på ...

Timesonline har fått tak i de beste klagehistoriene fra Association of British Travel Agents, og det må sies å være ganske lystig lesing. Bare se her:

The Halkin Hotel i London mottok faktisk en skriftlig klage der gjesten klaget på at toalettpapiret ikke var brettet, og at det var vrient å få revet av tørk ...

En gjest ved Malmaison Hotel i Birmingham mente at nattlysene på rommet var forvirrende. "Ved et uhell trodde jeg walk-in garderoben var toalettet."

En turist i St Kitts i Karibia ville gjerne bytte hotell, fordi hun kunne høre bølgene slå mot stranda ...

Hotellgjestenes villeste krav

En dame ved Roxburghe Hotel i Edinburgh, truet med å ringe politiet etter å ha hevdet at hun ble innesperret på rommet sitt. Det viste seg imidlertid at hun hadde misforstått "ikke forstyrr"-skiltet, og trodde det var en beskjed om at hun måtte holde seg på rommet.

En gjest i en utleiehytte ved sjøen, klaget over at havet var mye lenger unna enn det bildene i brosjyren viste. Og det var det - fordi det var lavvann.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer