Dyrt, digg og best i verden

Cuba ble beste karibiske ferieøy, mens Istanbul-hotellet Four Seasons Hotel fikk topscore da reise- og livsstilsmagasinet Travel + Leisures lesere kåret verdens beste feriesteder.

Four Seasons i Istanbul, Europas beste hotell, mener amerikanske turister.

Foto: Four Seasons
 Foto: Four Seasons
Four Seasons i Istanbul, Europas beste hotell, mener amerikanske turister.

Foto: Four Seasons
Foto: Four Seasons Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Livsstilmagasinet Travel + Leisure har fått sine 4,5 millioner lesere til å kåre det beste av hoteller og feriesteder i verden. I Skandinavia utmerket det danske hotellet Hotel D’Angleterre i København seg. Det kom opp i teten blant de beste europeiske hotellene.

Verdenstopper

Verdens beste by: Sydney, AustraliaVerdens beste hotell: The Peninsula, BangkokVerdens beste lite hotell: Londolozi Private Game Reserve, South AfricaVerdens beste øy: Bali, Indonesia

Transport

Verdens beste cruiselinje, mindre skip: Silversea CruiseVerdens beste cruiselinje, store skip: Crystal CruisesBeste bilutleieselskap: Hertz

Verdens beste hoteller etter region

Hawaii: Halekulani, Honolulu, Oahu, HawaiiMexico, Sentral- og Sør-Amerika: Alvear Palace Hotel, Buenos Aires, ArgentinaKaribia med Bermuda og Bahamas: Cap Juluca på AnguillaUSA/Cananda: The Peninsula, Beverly Hills, USAAfrika og Midtøsten: Londolozi Private Game Reserve, Sør-AfrikaEuropa: Four Seasons Hotel, Istanbul, TyrkiaAsia: The Peninsula, Bangkok, ThailandAustralia, New Zealand, Stillehavet: Lizard, Great Barrier Reef, Australia

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer