- En kulinarisk flyreise fra helvete

Virgin-passasjeren var ikke imponert. Han bestemte seg for å sende en klage.

- En kulinarisk flyreise fra helvete
Publisert
Sist oppdatert

Det er få som hopper i taket av glede over å få spise flymat. Den har rykte på seg for å være smakløs, overkokt og uapetittelig. Likevel, det må sies at mange flyselskaper har skjerpet seg i løpet av de siste årene. I hvert fall er det sjeldnere og sjeldnere at vi i reiseredaksjonen i DinSide opplever sjokkerende dårlig flymat.

Men det finnes fortsatt noen som synder.

En passasjer ombord Virgin hadde en så grusom opplevelse at han skrev en lang klage til Virgin-gründer og mangemilliardær Richard Branson. Det var et klagebrev Branson vanskelig vil glemme. Nå går klagebrevet som en farsott på e-post rundt omkring i verden. Underholdende, men kanskje ikke den beste reklamen for flyselskapet...

Les og le:

Kjære herr Branson

Vedr: Mumbai til Heathrow 7. desember 2008

Vil du heller lese originalbrevet på engelsk? Klikk her.

Jeg elsker Virgin-merket, jeg gjør virkelig det, og det er derfor jeg fortsetter å bruke dere til tross for en rekke uheldige opplevelser i løpet av de siste årene. Denne siste opplevelsen tar kaka.

Ironisk nok, da flyturen nesten var over, ville jeg gladelig ha betalt over tusen rupees for en eneste liten kjeks, etter den kulinariske flyreisen fra helvete jeg ble offer for på en av dine flyvninger.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer