Bagasjerot uten sidestykke hos billigflyselskapet Ryanair spolerte deler av Maris Englandstur i vinter. (Mari ønsker ikke å stå frem med fullt navn.) Det hele startet da Mari fløy med Ryainair fra Torp til London en fredags morgen. Bagasjen kom ikke frem, og Mari fikk beskjed om å ringe Ryanair senere på dagen.
Som sagt så gjort. Mari ringte Ryanair senere samme dag. En representant for selskapet sa at de ikke visste hvor kofferten hennes var, men at de skulle ringe henne så snart den dukket opp. Maris far, på sin side, kontaktet Ryanairs serviceagent på Torp, for å høre om de visste hvor kofferten var. Men Maris koffert var ikke på flyplassen i Sandefjord heller.
Lørdag dro Mari videre til Leeds - fremdeles uten bagasje. Igjen kontaktet hun Ryanair, og fikk beskjed om at de skulle ringe med én gang bagasjen dukket opp. Det gjorde den ikke. Det ble søndag, og siden Mari ikke hadde hørt noe tok hun på ny kontakt med Ryanair. Resultat? Kofferten var fremdeles borte vekk.
Mandag reiste Mari tilbake til London (fremdeles uten koffert) og tok på ny kontakt med Ryanair. Det viste seg at bagasjen sto på Torp alikevel. Om ikke Mari bare kunne hente den neste søndag på Torp når hun skulle hjem?
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger