Det finnes mange ting som kan irritere på en flytur, men klagen fra paret som reiste fra Paris til Singapore, er av det mer spesielle slaget.
Paret reiste i kabinen kalt Premium Economy, og oppdaget at passasjeren ved siden av, hadde selskap av en terapihund.
De bet seg først merke i den tunge snorkingen, men etterhvert skal hunden ha tatt opp beinplassen til den ene av paret og siklet på beinet hans, skriver blant andre The Independent. Hunden kunne ikke stå i midtgangen siden det da hadde vært umulig å få serveringsvognene forbi.
Hunden skal også ha prompet, slik at lukta ble «ulevelig» halvveis ut i den 13 timer lange flyturen.
I etterkant skal de ha fått beskjed om at hendelsen ble loggført av flyselskapet, men de valgte å sende en klage, da de ikke hadde hørt noe etter en uke.
De fikk tilsendt en reisekupong hver etter tre uker pålydende 200 new zealandske dollar (ca 1260) kroner, men sa seg ikke fornøyd med dette, og kalte det uakseptabelt.
- Vi har ikke fått opplevelsen vi har betalt for, mener de.
En talsperson for Singapore Airlines beklager på vegne av selskapet:
- Vi vil samarbeide med våre flyplassteam for å sikre at dette ikke skjer i fremtida. I tilfeller der kunder som sitter ved siden av en terapihund ber om å bli flyttet, vil Singapore Airlines bistå med å sette kunder på nye seter i samme kabin der plassen tillater det, skriver Daily Mail.