Klagde på flymaten - nå får han teste flymat

Ingen skal si at ikke Virgin-gründer Richard Branson vet å gjøre dårlig pr til god...

Publisert
Sist oppdatert

Vi skrev nylig om den oppgitte flypassasjeren som hadde en så fæl matopplevelse på en Virgin-flyvning fra India til Storbritannia, at han sendte verdens beste klagebrev til Rochard Branson, mannen bak Virgin.

Klagen har gått som en farsott på e-post til alle verdenshjørner, da den må sies å være svært underholdende lesning.

Her er et utdrag:

"Etter dette begynte jeg faktisk å føle at blodsukkeret mitt var litt lavt. Jeg trengte et sukkerkick. Heldigvis hadde jeg fått servert en liten kjeks. Den hadde fanget min oppmerksomhet tidligere på grunn av sitt uvanlige utseende (se bildet under).

Den ligger i en bevispose fra et åsted for en forbrytelse. EN FORBRYTELSE MOT BAKEKUNSTEN. Enten det, eller en eller annen type bakgate/undergrunns-kjeks, kjøpt av en pistolbærende galning høy på gjær. Du vil i hvert fall ikke bli tatt med en kjeks som denne i tollen. Forestill deg at du biter gjennom et stykke messing, Richard. Det ville vært snillere mot tennene enn gjenstanden over."

Les hele klagebrevet her.

Kreativt stunt

Hmmm... en nøtt for Branson, dette. For det er ikke så heldig at hans flyselskap får rykte på seg for å servere helt elendig flymat. Så hva gjør den oppfinnsomme Branson?

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer