Mrjet.no

Enkelt, ryddig og greit hos MrJet, men kan et Internett-firma forsvare mer enn to døgns svartid på e-post?

Publisert
Sist oppdatert

MrJet ble startet opp i 1999, og en del av forretningsideen er å tilby reisen til lavere pris ved å eliminere fordyrende mellomledd. MrJet er eid av det multinasjonale nettreisebyrået Ebookers.

Bestillingen hos MrJet går så det suser. Du klikker inn ønsket destinasjon, systemet søker reiser og plass, skriv inn navn og adresse – voilá – billetten kommer i posten. Betalingsmåten er valgfri, enten per bankgiro eller kredittkort.

Tilbyr: Booking av flybilletter, hotell og leiebil.

Priser:København: 1.147 kronerRio de Janeiro: 8.101 kroner

Ingen ekspedisjonsgebyr.

Krav til registrering: Registrering først ved bestilling. En sides registrering: enkelt og greit.

Brukerstøtte: Via e-post og telefon i Sverige. 50 timer og 7 minutter brukte MrJet.no på å besvare henvendelsen.

Avbestilling: Vederlagsfri avbestilling inntil billetten er betalt. DinSide får ved billettsøk opplyst om at MrJet.no belaster konto umiddelbart etter bestilling er sendt.

Billettutlevering: Billettene sendes med posten.

Nettadresse: Mrjet.no

Videre til neste nettreisebyrå i testen.Tilbake til hovedartikkelen.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer