Sterling
Her finnes all informasjon man stort sett er ute etter, og det er lett å finne fram. Enkel billettbestilling og pluss for egen bestillingstjeneste som søker kun etter de billigste billettene.

Norwegian
Greie sider, forholdsvis enkelt å finne fram men vi skulle ønske at rutetilbud og priser var litt enklere å finne. Bestillingstjenesten er ikke optimal. Vi vil ha prisen med en gang! Bra responstid på e-posthenvendelse. Trekk for krav om registrering.



Nordic Airlink
Enkle sider, men skralt med informasjon. Trekk for at man må registrere seg for å bestille mer enn én billett, og for at man først får prisinformasjon i fjerde skjermbilde. Pluss for informasjon om mengde tilgjengelige billetter innenfor de forskjellige priskategoriene, i bestillingstjenesten.
Ryanair
Ingen informasjon om øvrige priser utover de aller laveste, som gjerne er tilbudspriser som gjelder i en bestemt periode. Skatter og avgifter tilbakeholdes og det informeres først om dette på tredje skjermbilde. Dette utgjør en vesentlig sum, og burde vært inkludert i prisen som oppgis til å begynne med. Trekk for ingen internetthjelp per e-post, og dyr kundestøtte for internettbestillingen per telefon.
Snowflake
Lettfattelig og fin bestillingstjeneste. Relativt greit å finne fram på sidene, men nettsidene mangler mye informasjon som man gjerne er ute etter.
Hvilket selskap synes du har den beste nettjenesten? Gi din stemme i boksen til høyre.