Lars Erik Luthman og familien reiste til Málaga i Spania for å nyte en etterlengtet ferie. Så kom pilotstreiken i SAS, og flyet hjem til Norge ble kansellert.
Familien på fem har nå ventet i tre døgn på mer informasjon om hjemreisen, men opplever i likhet med mange andre at det er svært vanskelig å nå fram til SAS.
Forbindelsen brytes
- Vi har forsøkt gjentatte ganger å ringe. Etter fire timer blir forbindelsen plutselig bare brutt. Vi får ikke svar.
Det sier Luthman til Dagbladet mandag morgen. Familien har holdt forbindelsen til servicetelefonen for å få svar på sine spørsmål angående hjemreisen. De har ikke lykkes i nå fram.
- Det er irriterende da vi ikke engang turte å gå i heisen fordi vi var redd det ikke ville være dekning der og at linjen skulle bli brutt. Vi holdt linjen på restauranten, på butikken, overalt hvor vi gikk. Så går det fire timer, også så kutter de linjen uansett. Det har skjedd alle fire gangene vi har forsøkt å komme gjennom, sier han.
Seinere prøvde Luthman å få kontakt med kundeservice via en online chat på SAS sin hjemmeside.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger