Resultatlisten

Her er resultatlisten med kortversjoner av vurderingene. Klikk deg inn på den enkelte omtale for å lese hele vurderingen. En terning er dårligst, og fem er best i denne testen. Ingen fortjener terningkast seks i denne runden.

Publisert
Sist oppdatert

Dette er vår rangering av nettstedene og bestillingstjenestene. Hvem synes du er best? Gi din stemme i boksen til høyre.

Air France

Terningkast: 1

    Dette er en håpløs internettside; feilmeldingene er mange, det er vanskelig å navigere, det er lite informasjon, og håpløst å finne de billigste billettene.

Ryanair

Terningkast: 2

    Enkel tjeneste, lett å navigere. Lavprisleteren og bestillingstjenesten er for like, og valgmulighetene i lavprisleteren gir et litt feil inntrykk av hva den gjør. Ingen brukerstøtte per e-post. Skatter og avgifter blir føyd til først i tredje trinn i bestillingen, og i tillegg kommer flere avgifter som ikke vises i total i det hele tatt … Vi trekker ekstra ned fordi vi liker full åpenhet om alle avgifter og tillegg; vi liker ikke at det kommer snikende litt her og litt der.

SN Brussels Airlines

Terningkast: 2

    Tungvint, treg og uoversiktlig bestillingstjeneste på engelsk. Brukerstøtte kun på telefon. Uoversiktlige sider, men det finnes faktisk en lavpriskalender.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer