Roma og Paris øker minst

– Nordmenn velger veldig tradisjonelt for tiden, sier direktør for reiseliv.

Paris er ikke like hipt som før. London er på toppen av utenlandske storbyer. Foto: Colourbox.com
Paris er ikke like hipt som før. London er på toppen av utenlandske storbyer. Foto: Colourbox.com Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

London, New York, Barcelona og København var blant nordmenns favorittbyer i mars, viser søkestatistikken fra Finn reise.

Det ble gjort 51.407 flysøk på London i mars, som er en økning på 19 prosent fra samme måned i fjor, ifølge en fersk pressemelding.

    Topp 20 byer på Finn reise i mars:1. Oslo – 144.269 søk (36 prosent økning)2. Bangkok – 106.807 søk (7 prosent økning)3. London – 51.407 søk (19 prosent økning)4. New York – 41.116 søk (28 prosent økning)5. Bergen – 31.609 søk (47 prosent økning)6. Barcelona – 28.355 søk (30 prosent økning)7. Stavanger – 26.635 søk (58 prosent økning)8. København – 26.416 søk (36 prosent økning)9. Alicante – 23.852 søk (25 prosent økning)10. Amsterdam – 22.410 søk (18 prosent økning)11. Paris – 21.626 søk (4 prosent økning)12. Nice – 21.159 søk (21 prosent økning)13. Pristina – 21.047 søk (37 prosent økning)14. Trondheim – 19.814 søk (33 prosent økning)15. Las Palmas – 18.954 søk (47 prosent økning)16. Roma – 18.484 søk (4 prosent økning)17. Antalya – 16.552 søk (13 prosent økning)18. Malaga – 15.933 søk (12 prosent økning)19. Stockholm – 15.012 søk (35 prosent økning)20. Istanbul – 14.673 søk (28 prosent økning)
Endelig - nå kan du reise direkte fra Oslo til New York med SAS

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer