Ryanair verst på service

Britiske forbrukere har talt.

Syns du Ryanair byr på slett service? Det mener britiske forbrukere. Foto: Patrick Nijhuis
Syns du Ryanair byr på slett service? Det mener britiske forbrukere. Foto: Patrick Nijhuis Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

I en vurdering av hundre større selskaper har britiske forbrukere talt: Ryanair er dårligst på service. Dette viser forbrukermagasinet Which? ferske spørreundersøkelse.

>> Har SAS eller Norwegian den beste bonusordningen?

Ryanair har dårligst service

I overkant av 3.000 britiske forbrukere er blitt bedt om å vurdere hvor god kundeservicen er hos hundre store aktører innen forskjellige bransjer.

Hvert selskap er gitt poeng etter hvor flinke de er på alt fra å bistå kundene når det skjer noe uforutsett, til om de får kundene til å føle seg verdsatt.

Ryanair får kun to av fem mulige stjerner på hvert av punktene, og ender dermed på sisteplass av samtlige bedrifter med sine 54 av 100 mulige poeng.

Til sammenlikning får lavprisselskapet Easyjet 69 poeng i samme undersøkelse, mens British Airways får best score av flyselskapene med sine 75 poeng. Det er slett ikke første gang Ryanair kommer dårligst ut i denne typen undersøkelser. Da det samme britiske forbrukermagasinet kåret de beste og verste flyselskapene i vinter, var det nettopp Ryanair kundene var mest misfornøyde med.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer