Ryanair

Det irske lavprisselskapet får stadig kjeft fra forbrukermyndigheter, men fortsetter å ekspandere.

Publisert
Sist oppdatert

Nettadresse: www.ryanair.com/norwegian

Tilbyr: Sider på elleve språk, deriblant norsk. Destinasjonsguider med lenker videre, på alle destinasjonene. Denne informasjonen er imidlertid kun på engelsk. Rutetabeller, ofte stilte spørsmål, kontaktinformasjon, reisebestemmelser, bilder av flyene, priser (kun tilbudspriser som gjelder i en bestemt periode), med mer.

Nettbestilling:Prisinformasjon allerede på andre side i bestillingen, men dette er pris før skatter og avgifter; noe som legges til først på tredje skjermbilde. Du kan enkelt bla deg frem og tilbake til nærliggende dager. Får totalprisen på tredje skjermbilde, men i tillegg til totalprisen kommer også avgift for kortbetaling. Dette kan utgjøre 50 kroner, men kommer svært dårlig frem. Bestillingstjenesten er enkel å bruke.

Kun telefonnummer oppgitt for hjelp med internettbestilling. Telefonhjelpen er kun på engelsk, og det koster 12,10 kroner per minutt. Da lønner det seg å heller ringe bestillingstelefonen – det koster kun 4,03 kroner per minutt …

Funksjonalitet: Lettnavigerte sider, greit å finne frem. Vi kunne imidlertid ønske oss at kontaktinformasjonen var plassert mer synlig.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer