SAS-streiken har berørt hundretusener av reisende. Både innenlands og utenlands flyruter har blitt kansellert eller utsatt på kort varsel.
Og de reisende har sittet i opptil 10 timer i telefonkø for å komme gjennom hos en sterkt underbemannet kundeservice hos SAS.
DinSide følger streiken tett og publiserer fortløpende artikler med tips og råd til leserne.
Vi har også samlet de aller viktigste spørsmålene og svarene i denne artikkelen kalt SAS-streiken.
God hjelp - når du trenger det
Her finner du informasjon om ditt fly er i rute eller er kansellert. Du får også svar på hvor mye penger du har til gode dersom flyet er kansellert eller forsinket.
Og ikke minst, hjelp til hvor og hvordan du krever pengene dine slik at du får dem innen sju dager.
I tillegg har vi samlet gode tips som gjør at du og dine ikke havner i ekstra trøbbel knyttet til SAS-streiken.
Lagre gjerne artikkelen på telefonen eller datamaskinen din, så har du alle spørsmål og svar der du trenger det, når du trenger det.