Meteorologen Mark Bowe og kona dro nylig til Ibiza på bryllupsreise, og hadde gledet seg til å nyte utsikten idet de fløy inn over ferieparadiset.
Det var bare ett problem med setene de hadde bestilt: Raden de satt på hadde ikke vindu.
Da Bowe oppdaget blemma, gikk han inn på Twitter for å klage på Ryanair.
- Har truffet blink med denne flybestillinga. På vei til Ibiza for første gang - på bryllupsreise - og vi gleder oss til å oppleve utsikten på vei over! Å … vent … Heia, Ryanair, skriver Bowe.
I tillegg har han lagt ved et bilde av seg selv og kona på «vindussetet».
- Dine dager er talte
Dagen etter fikk de svar. Flyselskapet har delt Bowes post akkompagnert av følgende tekst:
«Hun angrer på at hun giftet seg med noen som ikke evner å lese det i liten skrift», skriver de.
Reaksjonene har ikke latt vente på seg.
- Lol! Ryanair-ansatt: Dine dager er talte, skriver en.
Og Ryanair slår til igjen.
- Som dette ekteskapet, svarer Ryanair-representanten.
Selskapet fortsetter å svare med en frekk undertone nedover i kommentarfeltet. I tillegg har de lagt til en fiffig vri på Twitter-beskrivelsen sin: «Vi selger seter, ikke vinduer».
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger