Ferieturen til Thailand fikk en elendig start for Lars Syversen og samboereren.
«For en forferdelig flyreise det var!», skrev han på Facebook torsdag, dagen etter at han kom hjem til Norge.
«Vi måtte avtale med sidemannen hvem som skulle spise først fordi det ikke lot seg gjøre å spise flere samtidig», skriver han i innlegget, og forteller at han opplevde reisen som «tortur».
«Som sild i tønne», kommenterte samboeren.
- Bortsett fra det vi opplevde på flyet, er det verste at vi ikke fikk noen informasjon. Dette visste jo Ving på forhånd, sier Syversen til Dagbladet.
«Ikke optimal»
I et svar til ham på Facebook, skriver Ving at deres eget nybestilte fly ble svært forsinket, og at de derfor skaffet et midlertidig fly til Thailand.
«Dette flyet har dessverre ikke den utformingen, rekkevidden eller komforten som vi normalt tilbyr på våre Thailandsflyvninger», skriver Ving, som er «veldig lei oss» for at reisen «per nå ikke er optimal».
«Dette er (...) overhodet ikke den servicen og kvaliteten vi ønsker å tilby våre gjester», fortsetter Ving i sitt svar til Syversen på Facebook.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger