Toppsjiktet

Det er jevnt i teten. Men er det noen av selskapene som står til en sekser?

Publisert
Sist oppdatert

Det er vanskelig å skille mellom de forskjellige internettjenestene, nettopp fordi de er det: forskjellige. Men vi prøver. Terningen stoppet på fem på alle disse selskapene, men selv om de får samme karakter, er det ørsmå forskjeller. Vi starter med den aller beste:

Ingen døgnflue

"Internett var visst ingen døgnflue likevel." Nå kan vi bestille billigbilletter også på Lufthansa sine nettsider lover reklameplakatene. Vi prøver.

Det går så det suser. Bookingfasiliteten er på startsiden. Pluss. Det går helt greit og veldig enkelt å bestille billett. Pluss. Det er lett å navigere, jeg finner det jeg vil ha – har jeg etix® (Elektronisk billett) kan jeg sjekke inn på nett, jeg kan sjekke inn med SMS, WAP, telefon og fax, gjerne kvelden før - i det hele tatt er det ikke så mye mer å si enn at dette var en særdeles behagelig opplevelse.

Jeg har bare to ankepunkter. Siden er kun på engelsk, og skriften kan kanskje være litt liten for noen?

Likevel: Reiseredaksjonen tar av seg tiaraen, klimprer med stiletthelene og neier dypt i begeistring. Terningkast 5 (pluss) til testens beste nettservice. Som forhåpentligvis ikke er en døgnflue.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer